Termeni şi condiţii
Termenii şi condiţiile generale de vânzare se vor aplică tuturor vânzărilor de bunuri şi servicii de către DNS HERMES SRL, prin intermediul magazinului online https://dnshermes.ro/ către Cumpărător şi pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor părţi.
Explicarea termenilor:
• “Cumpărător”: persoană, firma, companie sau altă entitate juridică care emite o Comandă.
• “Vânzător”: societatea comercială DNS HERMES SRL, având sediul social în București, Bdul. Nicolae Grigorescu 31A B, București, sector 3, punct de lucru şi showroom în Strada Valea Cascadelor nr. 18, București, sector 6, număr în registrul comerţului J40/10321/2006, CUI 18792779.
• “Bunuri şi Servicii”: orice produs, echipament, material şi/sau parte a acestora său serviciu, inclusiv documentele şi serviciile menţionate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului.
• “Comanda”: un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător şi Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile şi Serviciile şi Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri şi Servicii şi să facă plata acestora.
• “Contract”: o Comandă confirmată de către Vânzător.
• “Drepturi de proprietate Intelectuală” (în cele ce urmează DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor şi drepturi în natura de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate şi înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
• “Specificaţii”: toate specificaţiile şi/sau descrierile Bunurilor şi Serviciilor aşa cum sunt precizate în comandă.
1.DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior menţionat, Cumpărătorul este de acord cu formă de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul îşi derulează operaţiunile.
Comandă va fi compusă din următoarele documente, în ordinea importanţei:
a. Comanda (împreună cu menţiunile clare asupra datelor de livrare şi facturare) şi condiţiile sale specifice
b. Specificaţiile Cumpărătorului (acolo unde este cazul)
c. Termeni şi condiţii
Dacă Vânzătorul confirma Comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii. Acceptarea Comenzii de către Vânzător se consideră finalizata atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vânzătorul nu considera în nici un moment o comandă neconfirmata ca având valoarea unui Contract.
Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (e-mail).
Preţurile produselor din comandă sunt valabile 7 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii.
Termenii şi condiţiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanţie emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia.
2. EXTINDEREA OBLIGAŢIILOR VÂNZĂTORULUI
a. Vânzătorul îşi va utiliza cunoştinţele sale profesionale şi tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în Comandă şi va livra Bunurile şi Serviciile care îndeplinesc cerinţele, nevoile şi specificaţiile Cumpărătorului;
b. Informaţiile prezentate pe site-urile vânzătorului, au caracter informativ şi pot fi modificate de către Vânzător, fără o anunţare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spaţiu şi coerentă structurii informaţiei, descrierile produselor pot fi incomplete, însă vânzătorul face eforturi de a prezenta informaţiile cele mai relevante, pentru că produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziţionat;
3. CESIONAREA ŞI SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate cesiona şi/sau subcontracta o terţă parte pentru servicii ce ţin de onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil faţă de Cumpărător pentru toate obligaţiile contractuale.
4. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ŞI INDUSTRIALĂ (DPI)
Cumpărătorul înţelege dreptul de proprietate intelectuală şi nu va dezvălui unei terţe părţi sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informările primite de la Vânzător.
De asemenea, numele site-ului precum şi însemnele grafice sunt mărci înregistrate în proprietatea DNS HERMES SRL şi nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului.
5. CONFIDENŢIALITATE – PUBLICITATE
Informaţiile de orice natură furnizate de către Cumpărător Vânzătorului, vor rămâne în proprietatea Vânzătorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului / Comenzii.
Nici o declaraţie publică, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvăluire către terţe părţi nu va fi făcută de Cumpărător cu privire la comanda fără consimţământul prealabil scris al Vânzătorului.
6. TERMENE PENALITĂŢI
În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare şi/sau pornire a Comenzii, Vânzătorul este obligat să anunţe Cumpărătorul de termenul estimat de finalizare a livrării. Cumpărătorul va avea dreptul să revendice daune suplimentare de la Vânzător, când este permis de lege, în cazul neîndeplinirii totale sau parţiale din partea vânzătorului a executării Contractului în conformitate cu termenele stabilite.
În cazul în care Cumpărătorul întârzie din vină să plata mărfurilor în termenul prevăzut în factura emisă de Vânzător, este obligat la plata unei penalităţi de 0,5% pe zi din suma datorată.
În cazul în care Vânzătorul primeşte informaţii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii.
7. FACTURARE – PLĂTI
Preţurile produselor şi serviciilor afişate în cadrul site-ului https://dnshermes.ro/ includ T.V.A. conform legii în vigoare.
Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile şi Serviciile livrate, obligaţia Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaţiile necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare.
8. RISCURILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE
a. Livrare
Vânzătorul se obligă să expedieze Bunurile și Serviciile către Cumpărător la adresa indicată în comandă, în conformitate cu termenele de livrare stabilite. Livrarea se consideră finalizată la momentul predării Bunurilor către Cumpărător sau către un reprezentant autorizat al acestuia, sau la momentul predării către firma de curierat. În cazul în care livrarea nu poate fi efectuată din motive neimputabile Vânzătorului (de exemplu, adresa furnizată de Cumpărător este incorectă), costurile de livrare suplimentare vor fi suportate de Cumpărător.
b. Transport – Ambalare
Vânzătorul se obligă să asigure ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și Serviciilor pentru a preveni deteriorarea acestora în timpul transportului. De asemenea, Vânzătorul va asigura transmiterea documentelor însoțitoare necesare. În cazul în care Cumpărătorul observă deteriorări la ambalajele Bunurilor la momentul recepționării, acesta este obligat să refuze preluarea Bunurilor și să informeze imediat Vânzătorul.
9. ACCEPTARE
Acceptarea Bunurilor și Serviciilor se va face în momentul în care acestea sunt conforme cu specificațiile tehnice menționate în comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă că Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, Vânzătorul va aduce Produsele și Serviciile la conformitate, fără costuri suplimentare pentru Cumpărător.
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Marfă se returnează în formă sa originală, într-un ambalaj corespunzător şi echivalent cu cel original (dar nu obligatoriu cel original, conform legii 249/2015) fără a fi deteriorată sub nicio formă, împreună cu factura, pe adresa showroom-ului de pe Strada Valea Cascadelor nr. 18, București, sector 6. Dacă la recepţia din partea Vânzătorului se constată lipsuri, urme de uzură, urme de deteriorare, Vânzătorul are dreptul să nu accepte returul mărfii.
Returnarea Produselor
Pentru a returna un produs, Cumpărătorul trebuie să respecte următoarele condiții:
– Produsul să fie returnat în starea originală, fără deteriorări și însoțit de factura de achiziție.
– Produsul să fie ambalat corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului de retur.
– Returnarea se poate face prin curierat rapid, poștă sau predare personală la adresa showroom-ului Vânzătorului de pe Strada Valea Cascadelor nr. 18, București, sector 6.
Procedura de Retur
În cazul în care Cumpărătorul alege să trimită marfa returnată prin curier, acesta devine responsabil pentru integritatea mărfii pe durata transportului. Dacă marfa ajunge deteriorată sau cu lipsuri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului.
Cheltuielile de transport pentru returul mărfii vor fi suportate de Cumpărător. Contravaloarea mărfii returnate se va rambursa Cumpărătorului în termen de maxim 10 zile de la recepția și verificarea stării produsului returnat, prin curierat rapid sau transfer bancar, în cazul în care Cumpărătorul specifică un cont IBAN valid.
Returul se poate face prin curierat rapid, poştă sau predare personală. Atenţie, dacă Cumpărătorul alege să trimită marfa returnată devine responsabil pentru integritatea mărfii. Dacă marfa ajunge deteriorata, sau cu lipsuri în urma acestei acţiuni, nu se acceptă returul mărfii.
Contravaloarea mărfii returnate se va achita în termen de maxim 10 de zile, prin curierat rapid sau transfer bancar, în cazul în care cumpărătorul specifică un cont IBAN valid.
10. GARANŢII
Toate produsele comercializate de către site-ul https://dnshermes.ro/ cu excepţia celor resigilate, beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi (excepţie produsele resigilate – utilizate pentru expunere), în ambalajele originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
În cazul produselor vândute şi livrate de DNS HERMES SRL, certificatele de garanţie fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o reţea de service naţională, fie sunt emise de către DNS HERMES SRL.
În cazul certificatelor de garanţie emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanţie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menţionat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanţiei.
Lipsa certificatului de garanţie al produsului trebuie semnalata în maxim 48 ore de la recepţia mărfii pe adresa contact@dnshermes.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
În cazul produselor resigilate, certificatul de garanţie este emis de către DNS HERMES SRL, iar garanţia nu acoperă aceeaşi perioadă că la un produs nou, sigilat. Perioada de garanţie este specificata pentru fiecare produs resigilat în parte. Condiţiile de utilizare, manipulare şi transportare a unui produs resigilat sunt aceleaşi cu cele de la produsele sigilate.
11. TRANSFERUL PROPRIETĂŢII
Proprietatea asupra Bunurilor şi Serviciilor va fi transferată la livrare, după efectuarea platii din partea Cumpărătorului în locaţia indicată în comandă (înţelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului). În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare şi achitării eventualei contravalori a acestora, cu excepţia produselor fragile ce conţin atenţionarea şi condiţiile de recepţie.
12. RĂSPUNDERE
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul său oricare terţă parte o poate suferi că rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligaţiile sale conform Comenzii şi pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor şi Serviciilor după livrare şi în special pentru pierderea produselor.
Vânzătorul va fi răspunzător în cazul în care sub-contractantii şi/sau partenerii săi de orice fel implicaţi în executarea Comenzii nu îndeplinesc oricare din obligaţiile contractuale.
13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
S.C. DNS HERMES SRL este înregistrată în Registrul de evidentă a prelucrărilor de date cu caracter personal
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată, DNS HERMES are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră.
Scopul colectării datelor este: informarea utilizatorilor/clienţilor privind evoluţia şi starea comenzilor, evaluarea produselor şi serviciilor oferite, activităţi comerciale, de promovare a produselor şi serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piaţă, de statistică, de urmărire şi monitorizare a vânzărilor şi comportamentul consumatorului.
Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont şi/sau de Comandă declaraţi că acceptaţi necondiţionat că datele dvs. personale să fie incluse în baza de date a DNS HERMES SRL, şi vă daţi acordul expres şi neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate şi prelucrate nelimitat teritorial şi/său temporar de către DNS HERMES şi colaboratorii acestora pentru desfăşurarea şi/sau derularea de către DNS HERMES şi colaboratorii acestora de activităţi cum ar fi, dar fără a se limita la, activităţi comerciale, de promovare a produselor şi serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piaţă, de statistică, de urmărire şi monitorizare a vânzărilor şi comportamentul consumatorului.
Prin citirea prezenţilor Termeni şi Condiţii aţi luat la cunoştinţă faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresă justiţiei în caz de încălcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodată, aveţi dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale şi de a solicita ştergerea totală sau parţială a acestora.
Pe baza unei cereri scrise, datate şi semnate, expediate pe adresa Vânzătorului vă puteţi exercita, în mod gratuit, următoarele drepturi:
– o dată pe an, să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate;
– să interveniţi asupra datelor transmise;
– să vă opuneţi prelucrării datelor pentru motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulară
– să solicitaţi ştergerea datelor, cu excepţia situaţiilor prevăzute de lege.
DNS HERMES nu promovează SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul https://dnshermes.ro/ poate opta pentru ştergerea acesteia din baza noastră de date.
Informaţiile pe care ni le furnizaţi vor fi utilizate în scopul pentru care le-aţi furnizat, pentru a administra, a sprijini şi a evalua serviciile noastre şi a preîntâmpina încălcarea securităţii, a legii şi a termenilor noştri contractuali.
De asemenea, DNS HERMES poate furniza datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii cu care se afla în relaţii de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidenţialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranţă şi că furnizarea acestor informaţii personale se face conform legislaţiei în vigoare, după cum urmează: furnizori de servicii de servicii de marketing, Curierat, servicii de plată / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piaţă a produselor şi serviciilor noastre, asigurători.
Informaţiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate şi către Parchet, Poliţie, Instanţele judecătoreşti şi altor organe abilitate ale statului, în bază şi în limitele prevederilor legale şi ca urmare a unor cereri expres formulate.
14. FORŢĂ MAJORĂ
Nici una din părţi nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaţiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţă majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.
15. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICŢIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între DNS HERMES şi utilizatori / clienţi / cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti romane competente.